Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka?
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 21 Apr 2019 16:59:43 GMT
Użytkownik Filip454 filip454.newsgroups@gmail.com ...

> Nie wiem, mnie tam się trzyma, nic nie zapycha itp.
>
> Wiesz, ja kupuję sprzęt maksymalnie do trzech razy sztuka, jeśli
> chodzi o awarie.

Ale niesmak pozostaje :)

> Nie skreślam od razu całego producenta na podstawie jednego
> modelu/egzemplarza i w sumie całkiem nieźle na tym wyszedłem.
>
> Tylko wiesz, drukarka to nie jest urządzenie, które kupuje się tak
> często jak np. karty graficzne, dlatego trochę mnie dziwi, że
> wytrzymał Ci tylko te 2.5 roku.

:)
Karty graficzne powiadasz?
Nie pamietam, kiedy kupowałem ostatnią...

> Mój Epson działa już jakieś 3 lata i nie zapowiada się, żeby miał
> tak nagle paść i wyrażam wszelką nadzieję, że nic się z nim nie
> stanie przez następne kilka lat bo to po prostu kawał dobrej
> drukary. Bydlak nie bydlak, ale chyba najszybsza drukarka
> atramentowa, z jaką miałem w ogóle do czynienia.

ha!
A co miałoby to zapowiadac? Bo u mnie w sumie tez nie zapowiadało.
Padła nagle.
A predkosc druku... Nie ma dla mnie praktycznie znaczenia czy wydrukuje 5
kartek na minute czy 20...

> Co do jakości kolorów: tutaj również nie mam nic do zarzucenia.
> Czasem widać takie pionowe paski w kolorowych wydrukach, ale to już
> raczej wina mojego zaniedbania. Drukarka nieczyszczona i niskiej
> jakości zamienniki pewnie są przyczyną.
>
> I tak drukuję głównie monochromatyczne dokumenty, także dla mnie to
> niewielki problem.

W tym temacie również nie miałem nic do zarzucenia.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także