Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 18 Apr 2019 10:15:27 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 18 Apr 2019 09:16:29 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5cb8244d$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
 od Trybun <MxIlCh@jachu.ru>  :

>Mam g*no jedno/półtoragramowe czy złotą górę?  Chcę tylko powiedzieć że
>jak debila kuszą mnie mirażem 300MB, tymczasem oferują prędkość która z
>trudem otwiera WP.

Oni oferują stację bazową(prawdopodobnie z max przepustowością 300Mbit), a co
doleci do
ciebie w postaci fal EM, to sprawa odległości od stacji.
300Mbit to raczej nie osiągniesz(potrzebny odpowiedni router i antena MIMO4x4).

Amen.

>O, to coś nowego - będę miał słabiutkie osiągi, dlaczego do kuźwy nędzy
>wcześniej o tym nie pisałeś, a był tylko słychać z Twojej strony
>zachwyty nad nowymi technologiami?

Technologia technologią, ale prawa fizyki mówią, że natężenie fali EM maleje
odwrotnie
proporcjonalnie do kwadratu odległości od źródła.

Antena LTE powinna widzieć bezpośrednio antenę stacji bazowej, zwykłe drzewo,
które
zasłoni widok może spowodować, że szybkość transmisji spadnie dwa-trzy razy.
Jeśli tą stację masz daleko, to możesz potrzebować anteny na słupie czy na
dachu, i to
dobrej anteny.
Na przykład takiej(jeśli router ma wejścia antenowe):
https://www.cybertech.com.pl/p115,antena-dualna-lte-4g-15dbi-mimo.html
https://www.cybertech.com.pl/p31,antena-wielozakresowa-dualna-mimo-do-lte-hspa-gsm.html