Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Wed, 17 Apr 2019 14:22:18 +0200
W dniu 16.04.2019 o 08:40, Stregor pisze:
Bardzo prosto. Nie dzieląc łącza 1Tb na 100 odbiorców, każdemu obiecując
100 Mb - innymi słowy, wystarczy nie dymać klienta.
I niektórzy dostawcy mają takie oferty.

Całkowita racja. I to jest wszystko, co dostawca neta może zrobić. Natomiast mam niejasne wrażenie, że Trybun oczekuje, że dostawca neta mu zagwarantuje minimalny transfer z YouTube

Trybun ma skromne wymagania - po prostu dostawca z krainy fantazji niech zejdzie na ziemię. Oczekuję tylko że jego łącze ma wystarczającą prędkość do przeglądania stron, tylko tyle i aż tyle. Tymczasem traktuje mnie jak jak jakiegoś debila kłamliwie fantazjując na temat jego możliwości, a o tym że np WP otwiera mi się 5 minut to już ani wzmianki. O normalnym działaniu skype itp serwisów lepiej zapomnieć.