Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 16 Apr 2019 09:13:11 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 16 Apr 2019 08:40:24 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5cb578d9$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
 od Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>  :

>Całkowita racja. I to jest wszystko, co dostawca neta może zrobić.
>Natomiast mam niejasne wrażenie, że Trybun oczekuje, że dostawca neta mu
>zagwarantuje minimalny transfer z YouTube

Rozmowy z Trybunem można sobie darować, on jest z gatunku "nie wiem, ale się
wypowiem".
Skierowany jakimiś linkami do miejsc, w których może się czegoś dowiedzieć
stwierdza, że
z linkami nie będzie rozmawiał.
Amen.