Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 17 Apr 2019 19:53:19 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 17 Apr 2019 18:11:04 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5cb75018$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
 od Trybun <MxIlCh@jachu.ru>  :

>Oczywiście chodzi o wartości wyrażane w Mb a nie MB.

Jakiej dziury, piszesz z IP Virgin Mobile, chcesz powiedzieć, że sprzedali
kartę sim z
informacją, że uzyskasz do 300Mbit/s?
Ze specjalnym, bardzo drogim routerem i blisko stacji bazowej w trybie LTE może
tak, ale
to w porywach.
Natomiast  z badziewnym routerem i daleko od stacji faktycznie możesz mieć
słabiutkie
transfery.
To radio, więc im dalej od stacji, tym większa bryndza.
Trzeba było zawczasu dowiedzieć się, gdzie ta stacja jest i jaki sprzęt kupić, z
zewnętrzną anteną czy bez, na przykład tu można ładnie wszystko zobaczyć:
http://beta.btsearch.pl/