Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 18 Apr 2019 11:49:16 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 18 Apr 2019 11:26:29 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5cb842c3$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
 od Trybun <MxIlCh@jachu.ru>  :

>Zwykłem pisać tylko o konkretach. Na tą chwilę na łączu "DO 300Mb" nie
>jestem w stanie wywołać okna Speedtest.

Już tłumaczyłem, ono jest pewnie "do 300Mbit", ale w określonych
warunkach(drogi sprzęt,
antena MIMO4x4).
Praw fizyki nie przekroczysz, sygnał z odległością spada, poza tym stacja
bazowa też ma
określoną sumaryczną przepustowość(nie wiem jakie mają łącze, ale z pewnością
nie mają
nieskończonej przepustowości).
Testowałeś blosko stacji? Czym? Może to coś ma mierne fabryczne parametry? Może
jest
stare i zepsute? Źle ustawione? Sprawdzałeś w dokumentacji, ile z tego czegoś
możesz
wyciągnąć?
Może masz słabą antenę, zawilgocone kable, kiepski router? Może stacja bazowa
jest
przeciążona userami?

>Oczywiście dla takich jak Ty zły jest ten co oczekuje realizacji
>obietnic z głupkowatych reklam, a nie operatorzy obiecujący złote góry.

Jak ci to obiecali, to siadłeś w google i sprawdziłeś ile w tych obietnicach
jest prawdy,
czy w ciemno brałeś co ci wciskają? No to masz nauczkę na przyszłość, będziesz
jednak
musiał od czasu do czasu "pogadać z linkami", inaczej zawsze wylądujesz ze
złomem w
rękach.