Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kontrasty...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kontrasty...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 15 Feb 2019 02:19:56 +0100

"J.F." 1090bsel1cxkx$.1u9uloswhskqg.dlg@40tude.net

   Kto daje i zabiera -- ten się w piekle poniewiera!!!

Cos chyba zle przeczytales - uprzejmie prosi i wcale nie naciska.

Możliwe... Serce zatłukło mi z częstotliwością 3kHz,
ciśnienie krwi skoczyło do 42 barów... Mogłem coś
źle zrozumieć...

Teraz mam inny problem...
Co to:

  C:\Users\Eneuel\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy

jest?! Co tam jest pisane? I w jakim celu?!
I czy to można wywalić na RAMdysk?!

I jeszcze mam cieszyć się, że bez odsetek!?!

Ne plac - Citek sie ucieszy.
Bo w interesie Citka jest, zeby bylo z odsetkami :-)

Więc ucieszę go czymś sprzecznym z jego interesem?

Tacy mili, tacy rzekomo bezproblemowi...
Wydaj 200... Wydaj...
Wydałem ponad 712 i myślałem, że to koniec!!!
Citi każe mi teraz to spłacić!!!!
Co za ludzie!!!

Alez tylko 71 ... w tym miesiacu :-)

Tak uważasz? Ale to i tak sporo...

-=-

Najwyraźniej Volvo zachorowało na depresję...
Dziesięcioletni akumulator długo nie trzyma
bez alternatora a silnik nie ciągnie paliwa
bez energii elektrycznej...

IMO alternator powinien wytrzymać 10 razy
więcej kilometrów niż wytrzymał...

Ale może mylę się... Napięcie na klemach na
wolnych obrotach [wiem -- trzeba zdecydować
się... 'na obrotach' czy 'na klemach'] miałem 12.4 V...

Kon_trolka akumulatora włącza się po paru
minutach od chwili włączenia silnika...

Ja zaś byłem aż tak bezczelny, że widząc
świecącą czerwono kon_trolkę nie tylko nie
wróciłem natychmiast do garażu, ale nawet
wyłączyłem silnik, co przypłaciłem
powracaniem na lince...

Aż podziwiam ;) swą ,,roztropność''...
Nawet nie mam żadnego ubezpieczenia typu Assistance...
(mam jedynie na opony -- bo mi padła jedna tak, że
zeszło powietrze)

OC kosztowało ~tyle, ile wydałem ww. kredytówką...
(ale nie mogłem zapłacić plastykiem)
Inni ubezpieczyciele żądali... Proponowali ;)
od tałzena po kilkukrotność 7 stów...
[po co oni w ogóle dzwonią?!?!?]

Tak oto przywitałem 11 rok jeżdżenia Nowym Volvem S40. :)
I dlatego nie mogłem kupić w Biedronce mleka... Chlip, chlip...

Przed padnięciem miałem przeczucie -- chciałem przejść się piechotą...
Do popsutego Urzędomatu ZUSu... Raptem kwadrans spacerkiem...

Przede mną 8 kilometrów jazdy bez ładowania...
Panna Mercedes po uruchomieniu silnika nie
potrzebowała elektryczności do jechania...

Co za obłęd?! -- dlaczego alternatory nie są
indukcyjne/bezszczotkowe?!?!?!?!?!?!

[wolałbym nie tylko naprawić alternator i wymienić
akumulator, ale wymienić cały samochód na elektryczny...
oleje silnikowe, płyny chłodnicze, filtry powietrza
i paliwa... -- obłęd...]

--