Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Kontrasty...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Kontrasty...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 1 Feb 2019 20:34:50 +0100
Najpierw BZWBKKBSg...
Jak wiadomo -- obecny Santander, wcześniej BZWBKKBSg
nie chce wypłacić mi obiecanych 400 pln.

  http://www.eneuel.w.duna.pl/wyciagi/wyciagi.htm

Przed paroma dniami otrzymałem kolejną odpowiedź
z banku -- niestety pustą jak poprzednie... (brak
w niej dowodu stanowiącego JEDYNĄ podstawę odmowy
wypłacenia 400 pln, czyli dowodu złożenia sprzeciwu
okołomarketingowego)

-=-

Teraz Citi...
W grudniu ubr. zadzwonił do mnie człowiek z Citi i zaproponował
kredytówkę z Biedronkowym gratisem wartości 200 pln. W efekcie
moja matka (bo ja tak sobie chciałem) otrzymała w połowie
stycznia br. kredytówkę Citi... (ale nie ów człek zarobił
a inna osoba z Citi -- temu człowiekowi zabrakło cierpliwości
do mej osoby? [jeśli tak -- nie dziwię się)

Tuż po tym, jak matka miała już plastyk, wydałem 200 pln
(warunek otrzymania gratisu wartego 200 pln) i 28 ubm.
via ST ;) zadałem pytania a dziś zobaczyłem odpowiedzi,
z których wynika, że karta (rzecz jasna?) nie ma
zawoalowanych ;) opłat, zaś bon... Hm... Citi przeprosił
(nie wiem, za co?) i podał nr bonu/vouczeru, który mogę
już realizować... (akurat dziś tankowałem w Biedronce
tanie mleko -- 36 litrów, więc mogłem z bonu skorzystać,
ale nie wiedziałem o tym, że vouczer już jest -- miał
chyba być za kilka miesięcy)

-=-

Taka oto różnica pomiędzy bankami...

-=-

ZUS... Samo_dzielnie wyliczył (w efekcie skomplikowanych
działań matematycznych -- do pewnej kwoty dodał dwa razy
zero po czym od pracowicie ;) otrzymanej sumy odjął jedno
zero) wartość, którą... zakwestionował -- uznał za błędną... ;)

--