Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zolw

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zolw
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 12 Feb 2019 19:14:13 +0100
Dnia Tue, 12 Feb 2019 12:21:03 +0000, MF napisał(a):

> W tymże samym roku MS wypuścił Windows 98. Nowa wersja zawierała trochę
> nowości, trochę rzeczy znanych z Windows 95 OSR2 i 2.1 (FAT32, USB -
> choć to ostatnie w Win95 działało tak sobie).

Fajne czasy. Mój pierwszy modem 2kB/s -zewnętrzny! Robiło się w zeszycie
listę stron i aplikacji do ściągnięcia przez noc i wstawało parę razy
dopilnować łącza. Potem rewelka - SDI. Na moim łączu wisiało ponad 10
sąsiadów w LAN. Jakoś w tym czasie usłyszałem o linuksie i się
zakochałem w idei. Red Hat 5 to było coś. Jak ustawiłeś pliterki tu to
popsułeś tam :) A jak twoja karta taka czy owaka chciała działać to
pełnia szczęścia.
--
Jacek
I hate haters.