Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] opoznienia na switchu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] opoznienia na switchu
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 06 Nov 2018 17:47:34 GMT
On Tue, 06 Nov 2018 18:10:53 +0100, PawelS pawel(at)wbcd(dot)pl wrote:
> czyli, aby wysłać odebrany pakiet z "zewnątrz" i przesłać do host za
> NAT,
> dane połączenie musi zostać odnalezione w tablicy sesji NAT,
> w przeciwnym razie translacja odwrotna nie będzie możliwa,
> czyli powyższe próby "Grzesia" zakończą się odrzucaniem pakietów oraz
> ewentualnym logowaniem pakietów, a takie wysyłanie pakietów może zostać
> odebrane jak skan portów i również zablokowane.

Ja być może niejasno napisałem, dlatego sprostuję: moja teoria wymaga
naturalnie by Krzyś wykonał kilka/kilkanaście (im więcej tym lepiej) prób
w kierunku Grzesia. W ten sposób Grześ ma jakąś tam szansę wpaść na
poprawną parę portów.
Jeśli tylko jedna ze stron będzie kombinować, to oczywiście szanse na
powodzenie są żadne.

Mateusz