Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] opoznienia na switchu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] opoznienia na switchu
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 09 Nov 2018 07:59:54 GMT
On Thu, 08 Nov 2018 21:00:38 +0100, Roman Tyczka wrote:

> Powiem tylko tyle, że za pomocą TeamViewera i będąc za NATem łączyłem
> się z wieloma różnymi komputerami z odległych sieci, też będących za
> NATem. Czyli to _chyba_ jednak działa. I jak sądzę, obraz nie jest
> transmitowany przez serwery TV.

Działa na zasadzie Krzyś i Grześ zalewają się wzajemnie pakietami UDP, aż
któryś trafi w oczko. Pisałem o tym wcześniej. Jednak z tego co się
orientuję, to w 99% przypadków ruch TV odbija się jednak od ich serwerów
(przynajmniej tak było kilka lat temu), a wtedy NAT nie ma znaczenia i
żadnego cudowania nie potrzeba.

Mateusz