Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] opoznienia na switchu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] opoznienia na switchu
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 03 Nov 2018 23:42:29 GMT
On 2018-11-03, Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> Tak, to jest chyba to o co pytałem. Trzecia strona w przypadku skypa czy
> team viewera jest zupełnie naturalna. Ciekawi mnie jednak jak to jest w
> sieciach torrent, gdzie niby nie ma serwerów. Czy jest możliwe wykrycie
> peera losowymi adresami i portami? Nie sądzę. Może jest jeszcze jakiś
> trick?

O torrentach nie mam pojęcia, ale widzę, że się dyskusja w innym
podwątku już rozwinęła.

Niestety, chyba nie ma innego sposobu. Po prostu trzeba jakoś tę
informację o portach przekazać. Nawet jak te peery zadzwonią do siebie
telefonem to cały czas będzie to wymieniony przypadek użycia
alretnatywnej usługi :)

--
Marcin