Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] opoznienia na switchu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] opoznienia na switchu
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 8 Nov 2018 21:00:38 +0100
On 08 Nov 2018 18:24:53 GMT, Mateusz Viste wrote:

> Implementacji NATu (jak i innych rzeczy) jest mnóstwo. Niewykluczone, że
> któraś tak się zachowuje. Świat IT to dżungla.

Powiem tylko tyle, że za pomocą TeamViewera i będąc za NATem łączyłem się z
wieloma różnymi komputerami z odległych sieci, też będących za NATem. Czyli
to _chyba_ jednak działa. I jak sądzę, obraz nie jest transmitowany przez
serwery TV.

https://security.stackexchange.com/questions/14280/how-does-team-viewer-establish-a-remote-desktop-connection

--
pozdrawiam