Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] opoznienia na switchu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] opoznienia na switchu
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 09 Nov 2018 23:09:41 GMT
On 2018-11-09, PawelS pawel(at)wbcd(dot)pl <fake@email.org> wrote:
> Czy ta większość obejmuje również router z OS Linux ?
> I czy ewentualnie regułami iptables można tutaj coś popsuć ?
> W sensie poprawić bezpieczeństwo sieci za NAT.

Nie wiem. Część tego co znalazłem sugeruje, że np. niektóre routery
blokują, ale tak jak googlam dla Linuksa to nie widzę nic konkretnego.

U mnie jest w ogóle taka struktura, że mam potrójny NAT z jakimś
dziwadłem od DLinka od kablówki na WANie a dalej Mikrotik i Linux też z
NATem. Przyjmując ze Skype i parę innych komunikatorów, tudzież SIPowy
voip to stosuja, to najwyraźniej wszystkie 3 NATy są na to podatne.

--
Marcin