Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] opoznienia na switchu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] opoznienia na switchu
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sat, 3 Nov 2018 10:36:27 +0100
On Sat, 3 Nov 2018 09:43:16 +0100, nadir wrote:

> W torrentach jest tracker i on podaje namiary na seedy i peery.
> Jak uda ci się losowo wstrzelić odpowiedni adres i port, to też powinno
> zadziałać. Nie rozgryzałem tego jakoś i nie używałem, ale chyba
> magnetlink jakoś tak działa.

A klient torrenta zna adres tego trackera/trackerów? Bo jeśli zna to co
wtedy, gdy klienta potrzymam 3 lata w offline, trackery jakie znał zdechną
i nie będzie znał nowych... połączy się z siecią?
No chyba, że magnetlink ma w sobie zakodowany adres, ale wtedy też taki
link po latach staje się martwy, tak jest?

--
pozdrawiam
Roman Tyczka