Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] opoznienia na switchu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] opoznienia na switchu
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 03 Nov 2018 09:57:07 GMT
On Sat, 03 Nov 2018 10:36:27 +0100, Roman Tyczka wrote:
> A klient torrenta zna adres tego trackera/trackerów? Bo jeśli zna to co
> wtedy, gdy klienta potrzymam 3 lata w offline, trackery jakie znał
> zdechną i nie będzie znał nowych... połączy się z siecią?
> No chyba, że magnetlink ma w sobie zakodowany adres, ale wtedy też taki
> link po latach staje się martwy, tak jest?

O tyle co się orientuję (ale żadnym ekspertem torrentowym nie jestem), to
adres(y) trackerów znajduję się w pliku *.torrent (lub w magnet-linku).
Jeśli żaden z tych trackerów nie działa to dupa. Ew. możesz dodać ręcznie
jakieś dodatkowe trackery, licząc na to że inni też tak zrobili. No chyba
że korzystasz z DHT, i łączysz się z innymi trackerami dla innych
potrzeb, to wtedy jest szansa że akurat znajdą się inni użytkownicy
posiadający dane które cię interesują.

Mateusz