Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laserówka blado drukuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laserówka blado drukuje
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Tue, 24 Jul 2018 16:54:53 +0000 (UTC)
In pl.misc.elektronika sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

> czyszczenie zużywa bardzo dużo tuszu - nie musisz robić co tydzień.

To nie było jako takie czyszczenie tylko po prostu wydruk kartki z
czarnymi fragmentami. Co ile trzeba to robić, jak się nie drukuje,
żeby tusz nie zasechł?

> będziesz mieć zajęcie na jesienne przedłużające się wieczory ;)
> a na poważnie to sprzedaj na allegro (na części kupują) albo na GPSZOK

W sumie teraz to idzie do mnie toner do tego Samsunga :)

> tak, ale nikt nie da ci gwarancji, że akurat toner rozwiąże twój
> problem. Prawodopodobieństwo największe ale nie 100%.

Tzn. chodziło mi o to, żeby wybierając drukarkę kierować się głównie ceną
tonera.

Z drugiej strony toner w tamtej LJ 6P starczył na 10 lat i starczyłby
jeszcze, gdyby wydruki nie były blade :)

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]