Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laserówka blado drukuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laserówka blado drukuje
From: sirapacz <newsy@sircomp.pl>
Date: Tue, 24 Jul 2018 14:06:22 +0200

Nie bardzo wiem czego się spodziewałeś po zbiorniku mającym 16-20ml
tuszu:)))

To naprawdę na tak mało starcza?

owszem. W zbiorniczku ponadto masz gąbeczkę:) wiec zewnętrzne gabaryty zbiornika niekoniecznie mówią o rzeczywistej pojemności zbiornika.

W sumie 1/3 z tych kartek to był cotygodniowy wydruk przeczyszczający,
żeby tusz nie zasechł (bo rzadko drukuję). Jakbym wiedział, że starczy
na tak mało, to zrobiłbym wydruk comiesięczny ;)

czyszczenie zużywa bardzo dużo tuszu - nie musisz robić co tydzień.

A jest możliwość sprawdzenia daty produkcji tonera?
przed i po zakupie raczej nie bardzo:)

Niekoniecznie bardzo ją chcę :) Po prostu mając dwie laserówki nie chcę
kupować trzeciej.

dwa dni temu kupiłem samsunga z dupleksem i siecią za 109pln:) z tonerem:)
nie ma sensu się boksować z takim starociem. Czasu masz za dużo? :D

Tylko co ja wtedy zrobię z czterema drukarkami, z czego trzy laserowe? :)

będziesz mieć zajęcie na jesienne przedłużające się wieczory ;)
a na poważnie to sprzedaj na allegro (na części kupują) albo na GPSZOK
Tak naprawdę przy obecnych cenach drukarek warto chyba celować w cenę
samego tonera?

tak, ale nikt nie da ci gwarancji, że akurat toner rozwiąże twój problem. Prawodopodobieństwo największe ale nie 100%.
Jak poznać, czy toner nie był regenerowany, a jedynie ktoś wystawił jako
nowy?

przed zakupem? :) opierasz się na deklaracji.
po zakupie widać często zabrudzenia tonerem w miejscach gdzie nie powinno go być, odciski palców:), korki zaślepiające otwory fabryczne (czasami fabryka je montuje a czasami nie ma otworu)

Można wydać dowolną ilość kasy, tylko po co? ;)

ku chwale wiedzy i nauki! w szczytnym celu - eksperymenty ;)