Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laserówka blado drukuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laserówka blado drukuje
From: sirapacz <newsy@sircomp.pl>
Date: Mon, 23 Jul 2018 23:52:32 +0200

Mam złe doświadczenia z zamiennikami do atramentówek :) Ostatni, ten
dokładnie, starczył na 135 stron:

http://allegro.pl/tusz-do-hp-300-xl-d1660-d2560-f2480-4580-4210-4670-i6944476160.html

no to dobrze wystarczył.
Nie bardzo wiem czego się spodziewałeś po zbiorniku mającym 16-20ml tuszu:)))

Nie wiem jak jest z laserówkami, w sumie nigdy nie musiałem kupować tonera
:) Warto kupować zamienniki? Zależy mi na maksymalnym zaczernieniu, ilość
stron nie ma w sumie znaczenia. Byle nie była to setka, jak wyżej :)

Oryginałów w zasadzie nie sprzedaję - wszyscy biorą zamienniki. Zaczernienie zależy od tego jak długo leży toner, jaki ma proszek etc. Najlepiej wychodzą zamienniki chińskie - nowe, nieregenerowane.

To w sumie nie było ani tego ani tego. Drukarka zawsze stała w domu, potem
w piwnicy (temperatura niższa, ale też dodatnia), a potem znowu w domu.

ale czas robi swoje. 10 lat to sporo. temperatury to mróz - jak zimno to ok, byle nie przemrożone.

Niekoniecznie bardzo ją chcę :) Po prostu mając dwie laserówki nie chcę
kupować trzeciej.

dwa dni temu kupiłem samsunga z dupleksem i siecią za 109pln:) z tonerem:)
nie ma sensu się boksować z takim starociem. Czasu masz za dużo? :D

Chyba że jest jakaś sprawdzona prawda, że Samsung robi lepsze laserówki
niż HP (lub odwrotnie)? :)

Mam starą kolorową CLX3185 ze zmodyfikowanym wsadem (tzw wieczny chip) i łajza nie chce się zepsuć (sprawnej nie wyrzucę a brakuje mi okrutnie dupleksu i sieci w niej). Nie mogę narzekać na samsungi prawdę mówiąc.

Toner do tego Samsunga to ML-D1630A, oryginał 250 zł czyli tyle, ile do
HP. Zamienniki widzę różne, w cenach też różnych :) Najtańsze ok. 60 zł,
droższe ok. 100 zł. Jakiejś firmy szukać, a jakichś się wystrzegać?

szukaj chińczyków - np. białe pudło na allegro (to marka:D). Mogę ci też polecić EcoLine http://www.ecoline24.pl/ To też chinole, pewnie też przepakowywane z innych firm i nie najtańsze, ale poza jednym tonerem (handluje nimi) nie miałem problemów póki co. Nie pamiętam ich w każdym razie. Spokojnie na allegro możesz szukać - wystrzegaj się regenerowanych. Niektóre biedafirmy sypią tylko proszek co się szybko mści.

Tani noname, gwarancja 24 miesiące (ciekawe czy nie fikcja):
https://allegro.pl/toner-samsung-ml-1630-scx-4500-1630-ml-d1630a-nowy-i7005753161.html

wydaje mi się, że kiedyś brałem i miałem jakieś 'ale'. Nie do jakości samego tonera ale chyba pakowania (mogłem mylić firmy)

Ten ma nazwę firmy (TFO) i w sumie najbardziej mnie przekonuje:
https://allegro.pl/toner-samsung-ml-d1630a-ml1630w-scx4500-ml1630-new-i7114034100.html

markowane chinole - jak ten ecoline. powinno byc to samo.

Macie jakieś doświadczenia? Druk będzie praktycznie wyłącznie na kalce
technicznej w negatywie.

Doświadczeń nie mamy :)
Zawsze możesz kupić urządzenie wielof. brothera czy ichnią drukarkę za 300-500pln i używać tylko do tych celów na oryginałach :)