Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laserówka blado drukuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laserówka blado drukuje
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Tue, 24 Jul 2018 09:29:14 +0000 (UTC)
In pl.misc.elektronika sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

> no to dobrze wystarczył.
> Nie bardzo wiem czego się spodziewałeś po zbiorniku mającym 16-20ml
> tuszu:)))

To naprawdę na tak mało starcza?

W sumie 1/3 z tych kartek to był cotygodniowy wydruk przeczyszczający,
żeby tusz nie zasechł (bo rzadko drukuję). Jakbym wiedział, że starczy
na tak mało, to zrobiłbym wydruk comiesięczny ;)

> Oryginałów w zasadzie nie sprzedaję - wszyscy biorą zamienniki.
> Zaczernienie zależy od tego jak długo leży toner, jaki ma proszek etc.
> Najlepiej wychodzą zamienniki chińskie - nowe, nieregenerowane.

A jest możliwość sprawdzenia daty produkcji tonera?

> dwa dni temu kupiłem samsunga z dupleksem i siecią za 109pln:) z tonerem:)
> nie ma sensu się boksować z takim starociem. Czasu masz za dużo? :D

Tylko co ja wtedy zrobię z czterema drukarkami, z czego trzy laserowe? :)

Sieć jest wygodna, ale i tak mam atramentówkę bez sieci, więc stoi za tymi
drukarkami malutki Beaglebone Green z wifi, który robi za serwer wydruku.
Dupleks też jest wygodny... o ile drukuje się dwustronnie :)

Tak naprawdę przy obecnych cenach drukarek warto chyba celować w cenę
samego tonera?

> To też chinole, pewnie też przepakowywane z innych firm i nie najtańsze,
> ale poza jednym tonerem (handluje nimi) nie miałem problemów póki co.
> Nie pamiętam ich w każdym razie. Spokojnie na allegro możesz szukać -
> wystrzegaj się regenerowanych. Niektóre biedafirmy sypią tylko proszek
> co się szybko mści.

Jak poznać, czy toner nie był regenerowany, a jedynie ktoś wystawił jako
nowy?

> markowane chinole - jak ten ecoline. powinno byc to samo.

No to wezmę ten :)

> Doświadczeń nie mamy :)
> Zawsze możesz kupić urządzenie wielof. brothera czy ichnią drukarkę za
> 300-500pln i używać tylko do tych celów na oryginałach :)

Można wydać dowolną ilość kasy, tylko po co? ;)

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]