Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 18 Jan 2018 14:05:09 +0100
Dnia Thu, 18 Jan 2018 12:51:13 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

> To w ogóle ciekawe, że on zdechł z dnia na dzień. Wcześniej nie było z nim
> żadnych problemów (oprócz tego, że mulił, to działał stabilnie, włączał
> się, nie resetował itd). Elektrolity były w bardzo złym stanie (kilka
> spuchniętych, a dwa wylane).

Moje doświadczenia z wymianą elektrolitów (z czasów kiedy płyty dość
powszechnie na to chorowały) nie są zbyt zachęcające. Wymiana jest
upierdliwa, należy wymienić nie tylko te które mają widoczne gołym okiem
objawy, narobisz się a płyta i tak nie wstanie bo coś uszkodziłeś przy
wymianie. Np. przelotkę otworową :) Ale tak dla sportu, jak ktoś to
lubi, to można się bawić :)
--
Jacek
I hate haters.