Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Thu, 18 Jan 2018 12:03:20 +0000 (UTC)
zhbick <no@spam.pl> wrote:

> To dołóż przynajmniej 1GB. Będzie odczuwalna poprawa.

Ten RAM trzeba wymienić, bo oba sloty są zajęte (2x 1GB)... więc musiałbym
albo kupić 2x 2GB, albo 1x 2GB (czy to w ogóle zadziała?).

> Nie wykorzysta wcale, bo będzie działał w trybie 32 bit

No właśnie -- i czy to nie będzie mniej wydajne, niż praca w trybie
64-bit? Tak na logikę, to powinno być :)

> Hmm.. Ja nie odniosłem takiego wrażenia testując nowego Minta 32bit vs
> 64bit.

W sumie pytanie, gdzie było wąskie gardło...

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]