Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Thu, 18 Jan 2018 11:35:26 +0000 (UTC)
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

> Cienko widzę ten SSD :) ZTCW to masz tam SATA w pierwszej wersji, za
> wolne by opłaciło się dawać SSD. Ale jak tanio trafisz 32GB SATA2 to
> próbuj. Z SATA były jakieś zmyłki z wsteczną kompatybilnością, chyba
> SATA3 do SATA, sprawdź.

Nawet jak sam transfer nie będzie zauważalnie szybszy, to przecież seek
time będzie dużo lepszy :) Generalnie wszędzie, gdzie włożyłem SSD,
odczułem wzrost wydajności.

Kupiłem ten:

http://allegro.pl/dysk-ssd-goodram-cl100-120gb-sata-iii-2-5-i7129509924.html

No i mam w świadomość, że prędzej czy później ten komputer zamieni się na
inny (stacjonarny lub laptop) i wtedy SSD będzie jak znalazł.

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]