Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Wed, 13 Sep 2017 20:39:20 +0200
Po głębokim namyśle Akarm napisał w Tuesday 12 of September 2017
13:28:

> Czy dopiero teraz zacząłeś korzystać z usenetu?

        A czy w usenecie jest ktokolwiek, kto zaczął z niego korzystać
dopiero teraz? :-D

> Nie będziesz zadawał takich pytań. :D

        Zwykle daję ludziom kredyt zaufania. :-D

> Czy jesteś pewny, że klawiaturze nic nie dolega?

        Raczej nie, skoro po uruchomieniu systemu działała bez zarzutu.

        Ale już rozwiązałem problem: wymieniłem kartę graficzną na
słabszą i... voilá! Czyli albo karta graficzna sfiksowała albo
ewentualnie zasłabł mi zasilacz.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.