Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sun, 10 Sep 2017 20:29:02 +0200
Po głębokim namyśle marrgol napisał w Sunday 10 of September 2017
17:02:

> To dość typowe objawy zużycia/awarii kondensatorów elektrolitycznych
> na płycie i/lub w zasilaczu (ale raczej na płycie).

        Zasilacz był zmieniany względnie niedawno (poprzedni poszedł
się był gonić), więc raczej na płycie.

> A to i problem z klawiaturą może być skutkiem tych problemów
> z zasilaniem.  Ja bym na początek wymienił kondensatory dookoła
> procka i mostka północnego (bo tam najcieplej i to te zwykle
> wysiadają.)

        Biorąc pod uwagę moje doświadczenie w lutowaniu na
wielowarstwowych płytach obawiam się, że szykuje mi się wymiana płyty
głównej albo komputera. :/

        Dzięki.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.