Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Tue, 12 Sep 2017 08:59:11 +0200
Po głębokim namyśle Animka napisał w Monday 11 of September 2017
23:56:

> Odinstalowania klawiatury i ponownego uruchomienia systemu (po
> wyłączeniu komputera).
> Podczas startu Windows klawiaturę rozpozna i zainstaluje.

        Widzę, że, jak pisali przedpiścy, dyskusja z Tobą, to
rzeczywiście strata czasu. Czy Ty w ogóle czytasz ze zrozumieniem, co
jest napisane? :-/
        Pomijając nawet drobną kwestię, że nie używam Windowsów, to
problem występuje ZANIM system operacyjny (niechby i Windows) w ogóle
zacznie się uruchamiać. Jak już zacznie wstawać, to swoje drivery
uruchamia skutecznie i wszystko działa. Odinstalowywanie driverów nie
ma więc żadnego sensu, bo drivery w systemie operacyjnym (niechby i
Windows) działają poprawnie.

> To nie używaj tej przedpotopowej na PS/2.

        Jest to jakiś pomysł. Ale to jest obejście, a nie rozwiązanie
problemu.

> Obydwie masz podłączone? Po co?

        Hmmm... niech sobie przypomnę... żeby grać na cztery ręce?
Chyba nie... Żeby pisać sam do siebie maile? Też nie. Mam rozdwojenie
osobowości? Prawdopodobne, ale chyba też nie. A już wiem! Tę drugą
podłączyłem w celach testowych, żeby jakoś spróbować zlokalizować
problem.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.