Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Sun, 10 Sep 2017 23:21:19 +0200
        Biorąc pod uwagę moje doświadczenie w lutowaniu na
wielowarstwowych płytach obawiam się, że szykuje mi się wymiana płyty
głównej albo komputera. :/

Z moją płytą skończyło się na tym drugim. Był to komputer żony, czyli do zadań mniej wymagających. W sieci można było znaleźć leżaki magazynowe P5B za 300-350 złotych. I komputery poleasingowe z nowszymi płytami i szybszymi procesorami za te same pieniądze. Skończyło się na Lenovo za 350 zł z dyskiem 500 GB i legalnym Windows 7 Professional. Bardzo fajny sprzęt, aczkolwiek typowo biurowy, czyli ascetyczny.