Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zabezpieczenie przed piorunami.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zabezpieczenie przed piorunami.
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 3 Sep 2017 09:19:14 +0200
Animka to kupi w całości i przełknie bez zrozumienia. Może nawet zapłacze... :)

Hm, często tu-i-ówdzie docinałem Animce, ale jakoś tak myślę, że trochę
chama ze mnie wylazło, ot co. Wszak mężczyzna, nawet jeśli uważa, że
*przeciętnie rzecz ujmując* - kobiety są od mężczyzn głupsze, to nie
powinien im tego co i rusz wypominać! Dżentelmen powinien wszystkie
traktować z rewerencją. Na swoje usprawiedliwienia (liche!) mam to, że
wszystkiemu winne jest forsowane przez femi-nazistki "równouprawnienie".
Zanim się ono zaczęło, to dżentelmeni byli dżentelmenami, całowali
kobiety w dłoń (jak już żadną miarą nie mogli w usta), ustępowali
miejsca, czy przenosili przez rzeki, lub chociaż przez strumyczki. Ale
odkąd znalazła się hałaśliwa, nachalna (acz zdecydowanie
mniejszościowa!) grupa babiszonów, krzycząca wniebogłosy o konieczności
"równego traktowania", to i najzagorzalszym dżentelmenom *musiały*
puścić nerwy: chcecie równouprawnienia? No to patrzcie! - iii się zaczęło:
aleś ty głupia! (wszak gdy kumpel, czy, jeszcze bardziej: nie-kupel -
zrobi coś durnego, to mu się natychmiast to wytyka, bez owijania w bawełnę)
Warto zauważyć, że zarzuty o głupotę są znacznie częstsze, niż, na
przykład - o k***wstwo, chociaż przecież łatwiej przełknąć to, że taka
jedna czy druga strzeli jakiś kretynizm, nawet i skrajny. Ciekawe czemu
ta głupota jest pierwsza w "kolejności odśnieżania"?