Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kupa przestrodze...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kupa przestrodze...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 3 Jul 2017 00:48:53 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" oj9chn$opc$1@node1.news.atman.pl

"Olaf Frikiov Skiorvensen" ko6flc9bj3bthakpd2ksvpah9n3q5hf3uo@4ax.com

Bydle ;) zatrzymało się i poprosiło o ręczną
interwencję -- czas stracony... Zapewne to
zatrzymanie dotyczy tego padniętego sektora.
(błąd dotyczy tego właśnie dysku)

A mówiłem, potraktuj go najpierw MHDD czy Viktorią for Windows.
Przeallokuje i po sprawie.

Właśnie przed relokacją chcę go skopiować. :)
Na razie kopiuje się wytrwale. ;)
IMO jest już po połowie.

Co jakiś czas zerkam. :)

Padł zupełnie w połowie (124 GB do końca z 285 GB wszystkiego)
kopiowania ostatniej partycji, która zajmuje ponad połowę dysku
i zawiera ważne (czyli zbakapowane w całości) fotki CR2.

Nieukończoną kopię partycji odkasowałem jako partycję i mam
partycję ;) w połowie zapisaną... Niestety obecność tego
śmiecia destabilizuje całość tak mocno, że musiałem to coś
skasować przed obejrzeniem. :) Po skasowaniu wraku -- na
oko jest OK. :) Za jakiś czas podejmę kolejną próbę
kopiowania tej partycji. :) Jeśli nie zdołam skopiować
całej partycji, będę próbował skopiować plik po liku.

Na razie dysk źródłowy testuję w poszukiwaniu kolejnych błędów. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'