Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kupa przestrodze...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kupa przestrodze...
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 01 Jul 2017 14:44:10 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 1 Jul 2017 01:56:44 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <oj6okb$mbh$2@node2.news.atman.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>Gorzej ze stykami USB -- tu lekkie trącenie da fatalny pad. :)

Ja jestem zdania, że twórcy standardu wtyczek/gniazd usb powinni już
dawno siedzieć w pierdlu(za zbrodnie przeciwko ludzkości).
W tym pierdlu wszystko powinno być oparte o ich patenty, buzały na
USB, lampy USB, golarki USB, nawet dupy powinni podcierać wiązką kabli
USB pomieszaną z pendrajwami.
--
chłop z chłopem spać będzie, baba z babą,
wilki latać będą, bociany pływać,