Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kupa przestrodze...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kupa przestrodze...
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 2 Jul 2017 10:57:38 +0200

"Olaf Frikiov Skiorvensen" 2s5flctfl2k4j4mjhrd391q1kbbctg0riq@4ax.com

Gorzej ze stykami USB -- tu lekkie trącenie da fatalny pad. :)

Ja jestem zdania, że twórcy standardu wtyczek/gniazd usb powinni już
dawno siedzieć w pierdlu(za zbrodnie przeciwko ludzkości).
W tym pierdlu wszystko powinno być oparte o ich patenty, buzały na
USB, lampy USB, golarki USB, nawet dupy powinni podcierać wiązką kabli
USB pomieszaną z pendrajwami.

Przed USB szeregowym był RS. :) Skok tedy ogromny!!! USB1 dawał aż 1 MB/s!
Ethernet 10 Mb/s dawał na RG58 100 kB/s -- chyba szybkość dyskietki. :)

Skąd Ty taką prędkość wytrzasnąłeś?
Podziel sobie 10Mb na ramki.

Przypomnij sobie jeszcze stacje bezdyskowe i Win 3.11 instalowany z opcją /n.

RG58 to antena do CBRadia. :) (TV ma 75 ohm, CBR ma 50 ohm)

Mylisz pojęia.

RG58 to medium, takie samo, jak przykładowo kabel kat. 5e.
A kablem można puścić różne sygnały, można też nim zasilić lamkę w akwarium ;)

Ciekawe, jak sprawuje się USB-C -- mam w notebooku, ale tylko w nim.
Nawet przewodu nie mam.

Zwykły USB 3.1 w innym opakowaniu.

W obu laptopach mam CDRW -- ale nie mam jak włożyć tam HDD. :)
Adaptery IMO są zbyt drogie.

Kilkadziesiąt zł. za niezły sprzęt.
Chyba, że nietypowy laptok, wtedy nie dedykowany adapter, tylko uniwersalny. Chyba nawet jeszcze tańszy.

(...)

--
Pozdrawiam.

Adam