Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kupa przestrodze...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kupa przestrodze...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sun, 2 Jul 2017 02:14:37 +0200

"Olaf Frikiov Skiorvensen" 2s5flctfl2k4j4mjhrd391q1kbbctg0riq@4ax.com

Gorzej ze stykami USB -- tu lekkie trącenie da fatalny pad. :)

Ja jestem zdania, że twórcy standardu wtyczek/gniazd usb powinni już
dawno siedzieć w pierdlu(za zbrodnie przeciwko ludzkości).
W tym pierdlu wszystko powinno być oparte o ich patenty, buzały na
USB, lampy USB, golarki USB, nawet dupy powinni podcierać wiązką kabli
USB pomieszaną z pendrajwami.

Przed USB szeregowym był RS. :) Skok tedy ogromny!!! USB1 dawał aż 1 MB/s!
Ethernet 10 Mb/s dawał na RG58 100 kB/s -- chyba szybkość dyskietki. :)
RG58 to antena do CBRadia. :) (TV ma 75 ohm, CBR ma 50 ohm)

Ciekawe, jak sprawuje się USB-C -- mam w notebooku, ale tylko w nim.
Nawet przewodu nie mam.

W obu laptopach mam CDRW -- ale nie mam jak włożyć tam HDD. :)
Adaptery IMO są zbyt drogie.

W T7300 mogę mieć eSATA via ExpressCard,
ale tylko jedno i raczej niezbyt szybkie.

-=-

- dlaczego SCSI nie zawitał pod strzechy?
- dlaczego nie rozwijają się szybkie łącza 802.11 ac?
- dlaczego inne są przewody USB2 do dysków a inne do smartfonów?
- dlaczego obok HDMI jest mikroHDMI i miniHDMI?
- dlaczego laptopy niekoniecznie mają eSATA?
- dlaczego eSATA z zasilaniem nie zabił USB?
- dlaczego HDD wymagają kilku napięć, zamiast jednego, ale rozsądnego?
- dlaczego CPU mają w sobie GPU, skoro są dedykowane GPU?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'