Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kupa przestrodze...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kupa przestrodze...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sun, 2 Jul 2017 13:54:51 +0200

"Adam" ojaci3$85p$1@usenet.news.interia.pl

Skąd Ty taką prędkość wytrzasnąłeś?

Z kilkuletniej praktyki.
(przede wszystkim, ale nie tylko: Fizyka,
Ekonomia, Pedagogika -- UWfwB lub UwB)

RG58 to antena do CBRadia. :) (TV ma 75 ohm, CBR ma 50 ohm)

Mylisz pojęia.

Nie mylę, lecz skracam wypowiedź. Przykładowo:

- miałem w domu telefon
  zamiast
- miałem w domu abonencką linię telefoniczną

RG58 to medium, takie samo, jak przykładowo kabel kat. 5e.
A kablem można puścić różne sygnały, można też nim zasilić lamkę w akwarium ;)

Może i mylę ;) -- taki sam przewód stosowano do ethernetu
i do tego radia (do CB był tańszy, więc takiego używałem)
jako antenowego. Chodzi o koncentryczność i 50 ohm impedancji falowej.

  https://pl.wikipedia.org/wiki/Kabel_koncentryczny

Telewizyjna antena to 75 ohm.
(i CATV, czyli tak zwana kablówka, i DVB-T, i dawna naziemna
analogowa... -- wiem, bo też praktykowałem, choć mniej)

Ciekawe, jak sprawuje się USB-C -- mam w notebooku, ale tylko w nim.
Nawet przewodu nie mam.

Zwykły USB 3.1 w innym opakowaniu.

Czy jest stabilny? -- chodzi właśnie o obudowę.

W obu laptopach mam CDRW -- ale nie mam jak włożyć tam HDD. :)
Adaptery IMO są zbyt drogie.

Kilkadziesiąt zł. za niezły sprzęt.

Za kilkadziesiąt pln można kupić dysk. :)

Chyba, że nietypowy laptok, wtedy nie dedykowany adapter, tylko uniwersalny.
Chyba nawet jeszcze tańszy.

Tam nic nie ma ciekawego -- skąd cena całego dysku?!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'