Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski SSD PCIe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski SSD PCIe
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 06 Apr 2017 20:23:26 +0200
. Skądinąd, dlaczego praktycznie zmierzona
prędkość (hdparm)

bo to są właśnie testy. Z których niewiele wynika. ja mam ssd przez sata i zwykły hdd też przez sata różnica podawana przez hdparm jest niewielka 370 do 202 (Czegos tam, nieważne) Natomiast różnica startu minta, od gruba do końca jest 33 (hdd) sekundy do 7 sekund(ssd). nie umiem dokładnie zmierzyć, bo po grubie gaśnie mi monitor, przełącza się na inną rozdzielczość, włącza sie i jest pulpit. obawiam się ze oszczędność o którą walczysz, w jakichś zadaniach wymagających ssd, wyrażona w sekundach, będzie tak nikła, że walka może okazać się nieopłacalna

ToMasz