Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski SSD PCIe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski SSD PCIe
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 06 Apr 2017 17:52:53 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 6 Apr 2017 17:04:28 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<1gw3526t7877n$.1to4k631uqmun.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :

>Też mam Asrock'a, G41C-GS. Sądzisz że jest sens pisać do nich bo to
>dosyć stara płyta (podstawka LGA 775)? Wiesz może coś więcej na temat
>ograniczeń wynikających z chipsetu czy biosu?

Jak chcesz taki dysk na dysk systemowy, to masz mały wybór - tylko
Plextor M6e jest "bios compatible", ale to nieco starsza i wolniejsza
konstrukcja, w dodatku trudno go kupić.
Na nowy bios bym nie liczył.
Jeśli nie musi być systemowy, to pewnie tylko kwestia sterownika(pod
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546