Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski SSD PCIe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski SSD PCIe
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Thu, 6 Apr 2017 15:04:17 +0200
ZTCW dyski SSD PCIe można by podzielić na dwie grupy - dyski z złączem
PCIe oraz dyski z złączem M2 plus adapter PCIe. W swoim kompie mam tylko
złącza PCIe. Swędzi mnie w portfelu i coś bym kupił ale nie wiem w
której grupie szukać optymalnego rozwiązania dylematu cena/szybkość.
Nie wiem też czy adapter nie będzie ograniczał szybkości zastosowanego
dysku M2 a także czy BIOS mojej płyty raczy zauważyć taki dysk, lub
mechanizmy własne linuksa to potrafią. Zakładam że dysk będzie służył
głównie jako miejsce na OS i zwyczajowe aplikacje więc nawet niewielki
(np. 32 GB) będzie dla mnie OK. Jesli ktoś ma ochotę się wypowiedzieć,
niech się nie krępuje :)

kurde.... ja kupiłem dysk, taki malutki, jak bilet na autobus, do niego przelotkę na sata i śmiga z linuksem. kupiłem bo był śmiesznie tani, chyba 99zł za 120giga. działa już parę lat, nic się ciekawego nie dzieje. ale czy to się nazywało m2, czy pci cośtam - nie pamiętam.

ToMasz