Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski SSD PCIe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski SSD PCIe
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Fri, 07 Apr 2017 21:22:57 +0200

        To zależy, jaki cel przyświeca OP. Oszczędzenie kilkunastu
sekund podczas startu systemu, choć obrazowe i przemawiające do
wyobraźni, rzeczywiście rzadko uzasadnia kupno SSD. Ale ogólne
przyspieszenie systemu, uruchamiania programów, przeglądania stron itp
- być może już tak.

W 100% zgoda. tylko że ja delikatnie zauważyłem, że przejście z hdd na ssd (sata) dało redukcje czasu wczytywania systemu pi razy oko do 30%. Ile facet zyska na różnicy ssd sata -ssd epci? ( czy jakie tam chce mieć złącze)

ToMasz