Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Mon, 27 Feb 2017 12:48:46 +0100

"Trybun" 58ac3145$0$5150$65785112@news.neostrada.pl

Może konwersja z gpt na mbr będzie rozwiązaniem.

Owszem.

Polecam znakomity program do obsługi dysków - Aomei partition assistant.

Płatny, ale mam za darmo -- niestety tylko na F-J i nie
mogę zainstalować na Acerze, bo minął termin przydatności.
W terminie nie mogłem zainstalować z uwagi na gromadzone
śmieci rzekomo antywirusowe -- skutecznie utrudniające życie.

Są jeszcze Paragony.

  http://lifeofageekadmin.com/3554-2/

Mam kilka sztuk, ale nie są użyteczne -- za użyteczność trzeba zapłacić.
(można tez rozcrackować)

Darmowy.. Wiem że jest dużo programów do obsługi dysków. Jednak u mnie dopiero kolejna próba akurat z APA przy klonowaniu i przenosinach systemu na nowy SSD się powiodła, wcześniejsze próby, m.in z Paragonem się nie udały.. Jak widzę w opcjach ma także konwersję gpt na mbr,