Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Tue, 21 Feb 2017 13:23:39 +0100

Zanim zacząłem ten wątek, sprawdziłem, że po przestawieniu na Legacy -- nie
ma bootowania. Ponadto w moim pytaniu nie chodzi o rezygnację z UEFI, ale
o to, by dysk z nowego laptopa był bezproblemowo (i bezpośrednio -- jako
zwykły dysk podłączany via USB czy eSATA) widoczny w komputerach
pozbawionych UEFI.

Może konwersja z gpt na mbr będzie rozwiązaniem. Polecam znakomity program do obsługi dysków - Aomei partition assistant.