Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Fri, 17 Feb 2017 08:11:44 +0100
Po głębokim namyśle Eneuel Leszek Ciszewski napisał w Friday 17 of
February 2017 01:38:

> Zanim odpowiedziałem, podpiąłem dysk wyjęty z nowego Acera (ów
> Acer ma W10 zainstalowany w UEFI) do notebooka z WXP via eSATA.
> Dysk z Acera był widoczny z jedną, nierozpoznaną partycją.

        Tak chyba powinno być: z tego co szybko guglnąłem, GPT z
definicji tworzy fikcyjny MBR z danymi partycji obejmującej cały dysk,
żeby ktoś go omyłkowo nie spartycjonował.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.