Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Tue, 21 Feb 2017 13:22:55 +0100

"Trybun" 58a73caf$0$5159$65785112@news.neostrada.pl

Po przestawieniu U?EFI na Legacy -- laptop nie bootuje.
(co chyba jest oczywiste!)

Są jakieś komunikaty? Może wystarczy jakaś mała modyfikacja w BIOSie.

Owszem -- trzeba dodać UEFI. ;)

Żadnych innych propozycji?

Aby wykazać, że nie ukradłem!

Weryfikacja przez serwer MS zdaje się jest pewniejsza rzecz niż jakieś numery identyfikacyjne systemu..

Być może tak. ;)
Nalepkę mam ja, serwer ma M$ -- mój ewentualny adwersarz.

Daj mi tałzena -- dam Ci pokwitowanie, które będę trzymał u siebie. ;)

Ty masz system ściśle przywiązany do sprzętu, co jest odnotowane na serwerze MS. Co innego gdy się kupuje sprzęt z systemem a co innego gdy system się kupuje w wersji pudełkowej.