Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WiFi w domu [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WiFi w domu [cross]
From: sczygiel@gmail.com
Date: Mon, 2 Jan 2017 23:13:48 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 18:45:37 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

> Jasne, wystarczy wystawić router poza budynek, po środku najdłuższej
> ściany z pokojami i antenę skierować na budynek. Masz WiFi w budynku, na
> ogrodzie... Tylko trzeba wyjść kablami na swój ogród i zamknąć router
> aby nie zamarzł zimą.

Wlasnie wczoraj robilem sobie z ciekawosci mapowanie mojego wifi. Tak aby
wiedzieć jak sciany w domu tłumią wifi.

Starczy powiedzieć że ap jest w centrum domu i po przejsciu przez jedna sciane
i okno sygnał jest znikomy.
Po przejsciu przez dwie sciany sygnał czasem jest czasem nie ma. Po przejsciu
przez trzy wifi nie ma...

Aby pokryc caly dom 130m2 w starej technologii ceglanej musze mieć 2 ap.
Jak mialem jeden to ani fony z androidem ani laptop t61 nie łapał sygnału po
przejsciu przez 2 sciany...

Róznie może być.