Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] hdparm

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] hdparm
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 4 Nov 2016 07:26:45 +0000 (UTC)
Dnia 03.11.2016 Marsjanin <mars@marsjanin.tk> napisał/a:

> A dysk jest sprawny, ale zachowuje  się dziwnie. Usypia się po jakichś
> 20 sekundach (bez głośnego parkowania głowicy). Choć jeśli usuniemy go

Jeśli to WDC, to pewnie zlewa tradycyjne ustawienia oszczędzania
przekazywane via hdparm. Miałem takie jajka z WD Green, szeroko znany
problem. Pomogło wdidle3. Jest też zamiennik OS:

http://idle3-tools.sourceforge.net/

> Model: 2,5" SATA, WDC WD2500BEVT-22A23T0 (01.01A01)

To co prawda jest chyba Blue, ale może cierpi na to samo?

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.