Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Spaliłem płyte spalonym procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Spaliłem płyte spalonym procesorem?
From: sczygiel@gmail.com
Date: Thu, 29 Sep 2016 11:00:03 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 29 września 2016 19:50:53 UTC+2 użytkownik m7marek napisał:
> Użytkownik "TurboPascal" <turbopascal60@gmail.com> napisał w wiadomości
> 7efdec24-0027-42a7-87e1-453d2a44bd88@googlegroups.com">news:7efdec24-0027-42a7-87e1-453d2a44bd88@googlegroups.com...

> Tylko czemu producent oficjalnie na stronie podaje, że procesor jest
> obsługiwany, bios miałem najnowszy i nawet na pudełku jest znaczek "unlocked
> FX procesor".
> Wiem już że pamieci i grafika nie ucierpiały i są sprawne, więc zostaje
> tylko płyta i procesory, niestety nikt ze znajomych nie ma już amd i teraz
> [...]

Nie ryzykuj.
Jak sie bardzo uprzesz to idz do pobliskiego sklepu z czesciami pc i zapytaj
czy moga posprawdzać.
Ale przyznaj najpierw co sie stało i jaki jest rezultat.

Ja bym po prostu kupil nowa plyte i procka. Na allegro jest tego na pęczki.
Jak dobrze zerkniesz to kupisz całkiem sensowny zestaw za podobna cene co bys
dal za plyte...

Zbadaj rynek i oceń ile możesz oszczędzić na kupieniu plyty i kombinowaniu.