Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Spaliłem płyte spalonym procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Spaliłem płyte spalonym procesorem?
From: "m7marek" <m7marek@interia.pl>
Date: Thu, 29 Sep 2016 19:50:53 +0200
Użytkownik "TurboPascal" <turbopascal60@gmail.com> napisał w wiadomości 7efdec24-0027-42a7-87e1-453d2a44bd88@googlegroups.com">news:7efdec24-0027-42a7-87e1-453d2a44bd88@googlegroups.com...

Może to choć trochę poprawi zły nastrój. Z identycznym problemem zetknął się kilka lat temu dyskutant linuxpro, który posiadając identyczną płytę zamienił >dobrego fenoma 720 na kupionego okazyjnie ef-iksa 4100. Nie pomogła nawet wymiana płyty w serwisie na identyczną. Również na kilku forach rosyjsko->języczn. sygnalizowano podobne kłopoty, aczkolwiek nie były tak jasno zdefiniowane, jak ten powyższy. Patrząc na datę wydania najstarszego BIOS'a, to >produkcję płyty rozpoczęto, gdy nie było jeszcze na świecie procesorów serii FX. Chyba nie wszystkie egzemplarze płyty sobie z nimi radzą. Podejrzewam, >że coś stało się z płytą, a obydwa procesory i cała reszta jest bez zarzutu.

Tylko czemu producent oficjalnie na stronie podaje, że procesor jest obsługiwany, bios miałem najnowszy i nawet na pudełku jest znaczek "unlocked FX procesor". Wiem już że pamieci i grafika nie ucierpiały i są sprawne, więc zostaje tylko płyta i procesory, niestety nikt ze znajomych nie ma już amd i teraz nie wiem czy ryzykować i kupić płytę i liczyć, że przynajmniej jeden procesor jest sprawny i nie zabiją nowo kupionej (ale używanej) płyty?