Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Epson V330 - jednoczesne skanowanie wielu zdjęć

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Epson V330 - jednoczesne skanowanie wielu zdjęć
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Mon, 19 Sep 2016 08:00:36 +0200
W dniu 2016-09-16 o 20:48, sczygiel@gmail.com pisze:
> Nie czytałes uważnie.
> Jak najbardziej te klisze mozna obrobic aparatem.
> Uwaga o książkach tyczy się szybkosci operowania tymże.
> Skanowanie nawet pojedynczej klatki w popularnym skanerze to przynajmniej 10
> sekund. I to nie licząc czasu na ułozenie kliszy.
Szybkość nie zawsze idzie w parze z jakością.

> Skanowanie zwyklych zdjęć na pendrive jest własnie tym czego potrzeba.
> U mnie stareńki skaner robi to elegancko. Mozna to skanowac siedząc i
> oglądając tv.
> Wkładasz fote, zamykasz klape, wciskasz guzik.
> Skaner w 10-20 sekund sam sobie fote zeskanuje, przytnie ją do odpowiednich
> wymiarów i zapisze na penie.
> Podnosisz klape, wkładasz kolejne zdjęcie i cykl sie powtarza. Zero myslenia,
> zero problemów.
Tak. A później przeglądając tak zeskanowany materiał liczysz włosy,
paprochy, kurz i inny syf, który się załapał. Niestety przy skanowaniu
pamiątek trzeba poświęcić trochę więcej czasu i pracy niż przy
kopiowaniu książki.

> Co w tym kosmicznego?
> tak więc nie wiem ci ci się nie podoba.
Nic kosmicznego w tym nie widzę. Pozostaje sprawa posiadanego sprzętu
przez zakładającego wątek i jakości jaką chce uzyskać. Według mnie
powinien najpierw sprawdzić jak będzie się sprawowało to co ma, a potem
zastanawiać się nad zakupami aparatów z przystawkami itp.

--
Pozdrawiam
Maciek