Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Epson V330 - jednoczesne skanowanie wielu zdjęć

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Epson V330 - jednoczesne skanowanie wielu zdjęć
From: sczygiel@gmail.com
Date: Fri, 16 Sep 2016 11:48:55 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 16 września 2016 17:48:09 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> Facet szuka rozwiązania, które zapewni mu kopie "analogowych" zdjęć
> przyzwoitej jakości (stąd szukanie możliwości zapisu w formatach z
> bezstratną kompresją), a Ty mu proponujesz szybkie skanowanie książki na
> pendrive'a, albo cykanie fotek aparatem :-/

Nie czytałes uważnie.

Jak najbardziej te klisze mozna obrobic aparatem.
Uwaga o książkach tyczy się szybkosci operowania tymże.
Skanowanie nawet pojedynczej klatki w popularnym skanerze to przynajmniej 10
sekund. I to nie licząc czasu na ułozenie kliszy.

Aparat robi zdjęcie poniżej sekundy.

Standardowy skaner ma fizyczną rozdzielczośćna poziomie 4000dpi.
Aparat jest w stanie osiągnąc podobną jakość.
Powyższe oczywiście tyczy się skanowania klisz.

Pozostaje tylko zrobienie lub kupienie odpowiedniej przystawki.

Skanowanie zwyklych zdjęć na pendrive jest własnie tym czego potrzeba.
U mnie stareńki skaner robi to elegancko. Mozna to skanowac siedząc i oglądając
tv.
Wkładasz fote, zamykasz klape, wciskasz guzik.
Skaner w 10-20 sekund sam sobie fote zeskanuje, przytnie ją do odpowiednich
wymiarów i zapisze na penie.
Podnosisz klape, wkładasz kolejne zdjęcie i cykl sie powtarza. Zero myslenia,
zero problemów.

Parametry skanowania wybiera się po włączeniu urządzenia. Ten mój szmelc nawet
nie potrzebuje komputera do tego wszystkiego.

Jakby ktos chciał - moge pozyczyć.

Co w tym kosmicznego?

tak więc nie wiem ci ci się nie podoba.