Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 23 Mar 2016 21:47:46 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 23 Mar 2016 20:08:21 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<y1u8qnsf0pge$.1cueiu6wfuc1t$.dlg@40tude.net>
 od " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>  :
>Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiov
>Skiorvensen naskrobał(a):

>Tak myślałem, dlatego kopiowanie plików idzie na całego. A dwa dyski nówki
>nieśmigane czekają w kolejce na instalację.

Ja bym poszedł po bandzie, demontaż dysków, próba wyleczenia za pomocą
Victorii, jeśli wartość parametru 197 mimo udanych reallokacji będzie
rosnąć(będzie wykrywać nowe) to kopia posektorowa i próba odzyskania
macierzy na nowych dyskach.
Niestety, tych sektorów jest na jednym z dysków multum, niskopoziomowa
naprawa lub kopiowanie z pominięciem tych sektorów może trwać
tygodniami.

man screen