Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 24 Mar 2016 16:21:16 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą 2late naskrobał(a):

> W Zyxelu powinienes miec nawet fizyczny przycisk do kopiowania danych, z i
> do USB.
> Mam NSA310 ale w tej chwili jest nieuzywany wiec nie moge sprawdzic
> dokladnie co i jak. Nie pamietam jaka jest domyslna wartosc a mozna to
> sprawdzic , ustawic przez interfejs www.
Ano jest coś takiego, sprawdzę.

> Tak samo, jest zakladka w interfejsie www, z ktorej mozesz odczytac
> wartosci SMART dyskow.
Żeby odczytywać SMART to trzeba było na początku zainstalować plugin z
repo, to się robi w zakładce "firmware/pakiety" - jakoś tak na samym
początku zainstalowałem ten dodatek, ale poprzez interfejs WEB pokazuje że
wszystko jest w jak najlepszym porządku.

--
...:::WISKOLER:::...
Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz je przechytrzył. Uciekł