Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NSA 325 v2 i padający dysk?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 23 Mar 2016 20:08:21 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiov
Skiorvensen naskrobał(a):

> Jedyne co możesz zrobić, to naprawa dysków poza macierzą.
> Kopia posektorowa na zdrowe dyski i próba zestawienia z nich nowej
> macierzy.
> Najgorszy jest parametr 197 - current pending sectors, oznacza on, że
> firmware dysku nie potrafi dokonać korekcji ECC na danych z tych
> sektorów(sektory zgłaszają błąd, ale firmware nie potrafiąc skorygować
> ich zostawił je na "lepsze czasy", czyli na koniec świata). Czasami
> potrafi to skorygować Victoria, ale przy takiej ilości błędów nie
> liczył bym na to(ta ilość będzie wzrastać).

Tak myślałem, dlatego kopiowanie plików idzie na całego. A dwa dyski nówki
nieśmigane czekają w kolejce na instalację.
Zastanawiam się, bo nie wiem, a nie potrafię sensownie zadać pytania google
czy jest możliwość skopiowania zawartości katalogu z dysku "A" na dysk
podpięty do portu USB i żeby to sobiedziałało w tle. Po wyłączeniu kompa z
windowsem.
Czyli chodzi mi o takie polecenie np. SSH w któeym wydaje polecenie
skopiowania katalogu Z na dysku A do dysku W, potem zamknięcia SSh i w tle
sobie to leci.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może